Oštre kritike na društvenim mrežama: ”Pljuvanje” na olimpijski duh i ismijavanje kršćanske vjere

”Sinoć je u Parizu pokopan olimpijski duh natjecanja, jednakosti, zajedništva, mira i širenja međuljudski vrijednosti. Scenarij otvaranja je ogavno pljunuo na ono u što se olimpijski duh stoljećima pozivao”, komentar je hercegovačkog franjevca fra Maria Knezovića na performans koji se odvio tijekom otvaranja Olimpijskih igara u Parizu.

Izvedba ”drag queens-a”, kako navode brojni, na krajnje degutantan način ismijala je kršćansku vjeru, te uzrokovala ”paljbu” na društvenim mrežama, a svi komentiraju – kako je to bila očita rekreacija Posljednje večere. ”WOKE kultura, koja je po njima širenje tolerancije i brisanje diskriminacije, sinoć je razotkrivena do kraja. Jasno su rekli, a samo imbicili (idioti) to ne mogu shvatiti, da je WOKE kultura promoviranje sotonizma i uništenje čovjeka u korijenu”, naveo je fra Knezović.

Ceremonija je izazvala međunarodni bijes, a uz hercegovačkog svećenika, reagirali su i drugi. ”Moderno društvo bori se protiv ismijavanja drugih, drugačijih, različitih. Pa tako cijeli svijet skače ako se ismijava nečije opredjeljenje, neka manjina, neki narod… i dobro je da je tako. Ali ismijavanje Isusa i posljednje večere na otvaranju Olimpijskih igara je umjetnost i spektakl te svi oni koji inače vrište, sada šute?

Ma dobro taj Isus je svejedno Pobjednik te će prije ili kasnije svi to shvatiti”, napisao je između ostalog na svom Facebook profilu Stjepan Ivan Horvat, misionar Krvi Kristove. Podsjećamo, francuski predsjednik Emmanuel Macron otvorio je 33. Olimpijske igre u Parizu, a olimpijski plamen upalili su proslavljena atletičarka Marie-Jose Perec i veliki džudaš Teddy Riner.

Perec i Riner su u vrtu Tuileries upalili vatru u balonu koji se potom podigao u zrak te će do 11. kolovoza lebdjeti iznad Pariza. Prvi put otvaranje Igara odvijalo se u samom gradu, a ne na stadionu, pa je za osiguranje sudionika i gledatelja, koji se okupilo oko 300 000, angažirano 45 000 policajaca i tisuće vojnika. A veliki broj okupljenih gledatelja moglo je uživati u predstavi koju nije mogla pokvariti niti jaka kiša koja je “prala” kako izvođače tako i sportaše u svečanom mimohodu koji se odvijao na brodovima na Seini. Dan nakon društvene mreže bruje o predstavi koja, očito, nije impresionirala sve.

Bljesak.info